Haku
Viitteet 1-7 / 7
Palvelusetelikokeilun arviointikehikko
(Valtioneuvoston kanslia, 2017)
Sosiaali- ja terveysministeriön käynnistämän palvelusetelikokeilun tavoitteena on löytää valinnanvapauden malli, joka on sekä taloudellisesti tarkoituksenmukainen että mahdollistaa asiakkaiden yhdenvertaisen hoitoon pääsyn. ...
Sosiaali- ja terveydenhuollon sähköinen asiointi 2017 : Kansalaisten kokemukset ja tarpeet
(THL, 2018)
Sähköisten palveluiden omaksumisesta on tulossa yhä keskeisempi tekijä laadukkaan sosiaali- ja terveyspalvelun saamiseen, omaan hoitoon osallistumiseen ja vuorovaikutukseen ammattilaisten kanssa. Onnistunut verkkopalveluiden ...
Sosiaali- ja terveydenhuollon uudistaminen : mitä tavoitteita väestö pitää tärkeinä?
(THL, 2019)
Tässä tutkimuksessa selvitetään, mitä väestö odottaa palvelujärjestelmän uudistukselta sekä näissä odotuksissa esiintyviä väestöryhmittäisiä ja alueellisia eroja. FinSote 2018 -väestökyselyssä vastaajille esitettiin joukko ...
Sosiaali- ja terveydenhuollon sähköinen asiointi 2020-2021: Väestön kokemukset
(THL, 2021)
Digitalisaatio oli edennyt sosiaali- ja terveydenhuollossa viimeisten kolmen vuoden aikana selvästi. Palveluiden käyttö oli osalle väestöstä muodostunut tavanomaiseksi tavaksi hoitaa asioita, etenkin terveydenhuollon ...