Palveluverkostojen asiakasymmärryksen tutkimuslähtökohtia
Seppänen, Laura; Schaupp, Marika; Toiviainen, Hanna; Ala-Laurinaho, Arja; Heikkilä, Heli; Kira, Mari; Korpelainen, Eija; Lallimo, Jiri; Ruotsala, Riikka; Uusitalo, Hanna (2012)
Seppänen, Laura
Schaupp, Marika
Toiviainen, Hanna
Ala-Laurinaho, Arja
Heikkilä, Heli
Kira, Mari
Korpelainen, Eija
Lallimo, Jiri
Ruotsala, Riikka
Uusitalo, Hanna
Työterveyslaitos
2012
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-10-7850-7
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-10-7850-7
Tiivistelmä
Raportissa esitellään Kohaus-tutkimuksen lähtökohtia ja käsitteitä, jotka kumpuavat
työn uusista haasteista. Tutkimuksella pyritään tuottamaan tietoa siitä, millaisin välinein ja toimintatavoin
palveluverkostot käytännössä toteuttavat asiakasymmärrystä lisääviä, rajoja ylittäviä
toimintakonsepteja ja miten kestävää työtä ja työhyvinvointia voidaan verkostoissa
edistää.
työn uusista haasteista. Tutkimuksella pyritään tuottamaan tietoa siitä, millaisin välinein ja toimintatavoin
palveluverkostot käytännössä toteuttavat asiakasymmärrystä lisääviä, rajoja ylittäviä
toimintakonsepteja ja miten kestävää työtä ja työhyvinvointia voidaan verkostoissa
edistää.
Kokoelmat
- Kirjat [550]