Hyppää sisältöön
Näytä viite 
  •   Etusivu
  • Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL
  • Esitykset
  • Näytä viite
  •   Etusivu
  • Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL
  • Esitykset
  • Näytä viite
Julkarin haku- ja käyttöohje
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • På svenska
  • In English
  • Kirjaudu
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vanhuspalvelujen asiakastyytyväisyys vuonna 2022 : Kerro palvelustasi – Kansallinen vanhuspalvelujen asiakastyytyväisyyden seuranta

Leppäaho, Suvi; Kehusmaa, Sari; Havakka, Pauliina (2022-11-23)

Refworks
 
Avaa tiedosto
Vanhuspalvelujen asiakastyytyväisyys vuonna 2022.pdf (1.590Mt)
Lataukset: 


Leppäaho, Suvi
Kehusmaa, Sari
Havakka, Pauliina
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL
23.11.2022
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022112166311

Julkaisun muut kieliversiot:

Svenska
Tiivistelmä
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) toteutti ensimmäistä kertaa kansallisen Kerro palvelustasi -asiakastyytyväisyyskyselyn keväällä 2022. Kyselyn kohderyhmään kuuluivat kaikki vanhusasiakkaat säännöllisen kotihoidon ja pitkäaikaisen ympärivuorokautisen palveluasumisen piirissä koko Manner-Suomessa. Kyselyyn vastasi yhteensä lähes 42 000 asiakasta.
 
Jatkossa kansallinen vanhuspalvelujen asiakastyytyväisyyden seuranta kuuluu THL:n tehtäviin, jolle se annettiin osana vanhuspalvelulain uudistusta. Seuraava kysely toteutetaan vuonna 2024 ja siitä eteenpäin kahden vuoden välein.
 
Esityksessä kuvataan koko maan tasolla kotihoidon ja ympärivuorokautisen palveluasumisen tuloksia asiakastyytyväisyyden eri teemoihin jaoteltuina. Teemoja ovat palvelujen ja hoitajien ajan riittävyys, hoitajien ystävällisyys, turvallisuus, tiedonkulku, toiveiden huomioiminen palveluissa, virkistystoiminta, ulkoilu, ruoka ja yksinäisyys. Lisäksi kysymys palvelun suositteluhalukkuudesta kokoaa asiakkaiden kokonaisnäkemyksen palvelutyytyväisyydestä.
 
Kokoelmat
  • Esitykset [19]
tietopalvelu@thl.fiSaavutettavuusseloste
 

 

Selaa kokoelmaa

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatSivukartta

Aineistojen tallentajille

Kirjaudu sisäänRekisteröidy tallentajaksi
tietopalvelu@thl.fiSaavutettavuusseloste