Kirjat - Selaus nimekkeen mukaan
Viitteet 206-225 / 4196
-
Asiakas- ja potilastietojen käsittelyssä syntyvien lokitietojen hallinnan kansalliset vaatimusmäärittelyt : v 1.2
(Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL, 04 / 2023)Lokitietojen hallinnan kansalliset vaatimusmäärittelyt -julkaisu kuvaa käyttö- ja luovutuslokien sisältöön ja hallintaan liittyvät vaatimukset asiakas- ja potilastietojärjestelmissä sekä apteekkitietojärjestelmissä. A ... -
Asiakaslähtöinen palvelupolkumalli tulevaisuuden sote-keskusten lähtökohdaksi
Työpaperi : 2019_037 (THL, 2019)Tässä työpaperissa hahmotellaan sosiaalipalveluihin palvelupolkumalli, jonka avulla sosiaali- ja ter-veydenhuollon uudistaminen on mahdollista tehdä asiakkaiden tarpeista lähtien. Esitetyssä mallis-sa asiakkaan palvelupolku ... -
Asiakaslähtöinen Toimintakykyni-sovellus : Kehittäminen ja käytettävyystutkimus
Työpapereita : 119 (Kansaneläkelaitos Kela, 2017) -
Asiakasmaksujen ja lääkkeiden omavastuiden vaikutukset terveydenhuollon käyttöön : Hankkeen loppuraportti
Raportti : 2024_002 (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL, 2024)Raportti tiivistää tulokset neljästä tuoreesta suomalaisesta tutkimuksesta, jotka tarkastelevat terveyskeskuksen hoitaja- ja lääkärikäyntien asiakasmaksujen vaikutuksia julkisesti rahoitettujen terveyspalvelujen käyttöön. ... -
Asiakasmaksujen ja lääkkeiden omavastuiden vaikutukset terveydenhuollon käyttöön : Hankkeen väliraportti
Työpaperi : 2022_057 (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL, 2022)Tämä raportti tiivistää tulokset neljästä tuoreesta toistaiseksi vertaisarvioimattomasta suomalaisesta tutkimuksesta, jotka tarkastelevat terveyskeskuksen hoitaja- ja lääkärikäyntien asiakasmaksujen vaikutuksia julkisesti ... -
Asiakasmaksulain muutos lisäsi alueellista yhdenvertaisuutta kotihoidon maksuissa
Tutkimuksesta tiiviistiSuomen sosiaalinen tila : 2022_0303/2022 (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL, 2022) -
Asiakasohjaus päättää tulevaisuudessa iäkkään palveluista - työntekijöiden koulutusta pitää lisätä
Tutkimuksesta tiiviisti : 2018_037 (THL, 2018) -
Asiakasohjaus sairaalasta kotiutuessa - tarpeet ja palveluratkaisut
Tutkimuksesta tiiviisti : 2018_014 (THL, 2018) -
Asiakasosallisuus palvelujärjestelmässä
Tiedä ja toimi (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, 2018) -
Asiakaspalautteen kansallisen keruun yhtenäistäminen – sisällölliset ehdotukset : Projektin loppuyhteenveto
(Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, 2018)Raportissa on esitelty sisällölliset ehdotukset asiakaspalautetiedon kansallisen keruun toimintamallille. Kansallisen mallin tavoitteena on edistää mahdollisuuksia tuottaa yhtenevää ja vertailukelpoista tietoa asiakkaiden ... -
Asiakasryhmittelyyn pohjautuva tuotteistus RUG-III LTC/34-luokituksen avulla - Tampereen kaupungin laitoshoito
Raportti : 2013_006 (THL, 2013)Ikäihmisten palvelujen sujuva hankinta edellyttää palvelujen tuotteistamista sellaiseen muotoon, jota voidaan käyttää tilaajan ja tuottajan välisissä palvelusopimuksissa ja sopimusneuvotteluissa. Tässä raportissa esitetään ... -
Asiakasryhmittelyyn pohjautuva tuotteistus RUG-III LTC/34-luokituksen avulla : Tehostettu palveluasuminen Tampereella
Raportti : 2013_020 (THL, 2013)Tehostetun palveluasumisen tuotteistus on jatkoa Tampereen kaupungin laitoshoidon tuotteistukselle (Heikkilä ym. 2013). Tehostetun palveluasumisen tuotteistuksen lähtökohtana oli aikaisemmassa tuotteistushankkeessa käytetty ... -
Asiakasryhmittelyyn pohjautuva tuotteistus RUG-III/18-luokituksen avulla - Kotihoito Tampereella
Raportti : 2014_027 (THL, 2014)Kotihoidon tuotteistus pohjautuu RUG-III/18-luokitukseen ja Tampereella aikaisemmin tehtyihin laitoshoidon ja tehostetun palveluasumisen tuotteistuksiin. RUG-III/18-luokitus mahdollistaa palvelujen vertailun hoitoketjussa. ... -
Asiakassuunnitelmatyö lastensuojelun jälkihuollossa
Tiedä ja toimi (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL, 2023) -
Asiakastyön dokumentointi sosiaalihuollossa : Opastusta asiakastiedon käyttöön ja kirjaamiseen
Raportti / Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) : 54/2011 (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL), 2011) -
Asiakkaan itsearviointiin perustuvien toimintakykymittareiden käyttö kuntoutuksen suunnittelun ja arvioinnin tukena : Kehittämishanke kahdeksalla hyvinvointialueella 2022-2023
Työpaperi : 2024_021 (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL, 2024)Raportissa kuvataan kehittämishankkeen toteutusta sekä asiakkaiden ja työntekijöiden kokemuksia kolmen geneerisen mittarin käytöstä hyvinvointialueiden fysioterapiakuntoutuspalveluissa. Lisäksi kuvataan mittarituloksia ... -
Asiakkaat huomioiva vammaispalvelujen hankinta : näkökulmia hankintalainsäädännön soveltamiseen
Ohjaus : 2018_008 (THL, 2018) -
Asiakkaiden saama hoitoaika suhteessa asiakkaan palvelutarpeeseen ikäihmisten palveluissa : tuloksia Aikamittaushankkeesta
Tutkimuksesta tiiviisti : 2022_037 (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL, 2022) -
Asianhallinta sosiaalihuollon tietojärjestelmissä - Vaatimukset ja toiminnallinen määrittely
Työpaperi : 2013_023 (THL, 2013) -
Asiayhteyden todentaminen sosiaalihuollon tietojärjestelmissä - Vaatimukset ja toiminnallinen määrittely, versio 2.0
Työpaperi : 2013_013 (THL, 2013)